لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

رشد سریع مو با3 ماسک خانگی روغن کنجد

مو، یکی از مهمترین اجزای بدن محسوب می گردد که تاثیر مهمی در حفظ زیبایی به ویژه در بانوان دارد. متاسفانه امروزه عموم مردم، به دلیل عوامل مختلفی مثل استرس، اضطراب، تنش عصبی و... دچار ریزش مو شده اند که باعث ناراحتی آن ها شده است؛ از این رو اغلب به دنبال راه حل مناسبی به منظور رشد مجدد و تقویت موهای خود هستند. جالب است بدانید مواد مغذی متفاوتی وجود دارد که از گذشته تا کنون علاوه بر خوراکی به عنوان داروی درمانی مورد مصرف قرار گرفته است؛ بنابراین برخی افراد از آن برای تقویت موهای خود استفاده می نمایند و شاهد تاثیر معجزه انگیز این ماده های مغذی هستند. یکی از بهترین نوع این گونه از ماده های مغذی، روغن کنجد می باشد. این روغن گیاهی، انباشته از مواد معدنی و ویتامینی بالایی می باشد که همین امر، باعث موثر واقع شدن آن برای موها شده است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، آموزش ماسک های ترکیبی با روغن کنجد به منظور تقویت و رشد موها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


افزایش رشد مو با 3 ماسک فوق العاده:


موها برای تقویت و رشد نیازمند به مواد مغذی هستند؛ بنابراین باید بامصرف مواد غذایی مقوی و استفاده از ماده های مغذی به عنوان ماسک مو، تغذیه لازم برای موهارا تامین کرد.
از ماسک های فوق العاده که در این زمینه موثر واقع شده اند، عبارتند از:


1) ماسک ترکیبی آلوئه ورا و روغن کنجد:


یکی از بهترین ماسک موهای طبیعی، ترکیب آلوئه ورا با روغن کنجد است. این دوماده مغذی سرشار از املاحی هستند که میتواند تا حد ممکن تغذیه موها را فراهم سازی کند و باعث رشد و تقویت آن ها شوند.


طرز تهیه ماسک ترکیبی آلوئه ورا و روغن کنجد:


• برای استفاده از این ماسک بی نظیر، لازم است ابتدا ظرف مناسبی را روی حرارت قرار داده و ژل آلوئه ورا به همراه روغن کنجد داخل آن بریزید.
• سپس مواد را به خوبی ترکیب نموده و پس 10 الی 15 دقیقه از روی حرارت بردارید.
• چند لحظه صبر کنید تا مواد ترکیبی به دمای محیط برسند.
• درنهایت موهای خود را با آن ها ماساژ دهید و پس از گذشت 30 دقیقه موهای خود را با شامپو شست و شو داده و آبکشی نمائید.
• بهتر است برای جواب گیری از این ماسک مو حداقل 3 بار در هفته استفاده کنید.


2) ماسک ترکیبی آووکادو و روغن کنجد:


آووکادو نام میوه ای پرخواص است که اغلب در نقاط گرمسیر کشور یافت می شود. این نوع میوه از مواد معدنی مفید برای مو برخوردار است؛ بنابراین اغلب افراد از آن برای افزایش رشد موهای خود استفاده می نمایند.
یکی از ماسک موهای شگفت انگیزی که از این میوه تهیه می شود، ترکیب آووکادو با روغن کنجد است؛ این ماسک طبیعی و خانگی انباشته از مواد مغذی فراوانی برای موها می باشد که بهتر است هرفرد برای افزایش رشد و حفظ سلامت موها یکبار از آن استفاده نماید.


طرز تهیه ماسک ترکیبی آواکادو و روغن کنجد:


• برای تهیه ی این ماسک موی متفاوت لازم است میوه ی آووکادو را له کرده و با روغن کنجد ترکیب کنید.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)
• سپس توسط همزن به اندازه ای مخلوط کنید که مایعی یک دست و خمیری شکل به دست آورید.
• در نهایت موهای خود را توسط خمیر به دست آمده ماساژ داده و پس از یک ساعت آن را بشوئید.
• استفاده از این ماسک حداقل دوبار در هفته توصیه می گردد.


3) ماسک ترکیبی برگ کاری و روغن کنجد:


درخت کاری، یکی از انواع درختان موجود در کشور هند است که برگ های آن حاوی خواص درمانی بالایی میباشد. از بهترین خواص برگ کاری، کمک به افزایش رشد مو و پیشگیری از ریزش آن است؛ بنابراین عموم مردم با استفاده از این برگ گیاهی و دیگر مواد مغذی، ماسک های موثری برای موهای خود تهیه می کنند که در طول مدت زمان کوتاه با معجزه ی آن ربه رو می گردند. ماسک ترکیبی روغن کنجدو برگ کاری، یکی از انواع ماسک خانگی برای تقویت و رشد مو است که در ادامه به روش تهیه ی آن خواهیم پرداخت.


طرز تهیه ماسک ترکیبی برگ کاری و روغن کنجد:


• ظرف مناسبی را انتخاب نمائید و روغن کنجد را داخل آن بریزید. سپس روی حرارت گاز قرار دهید تا گرم شود.
• برگ کاری را داخل روغن بریزید و حدود 15 الی 20 دقیقه هم بزنید. مواد را از روی حرارت بردارید و بگذارید به دمای محیط برسد.
• در مرحله ی بعد مواد را صاف کرده و تمام قسمت های موی خود را آغشته به آن نمائید.
• با حوله ای گرم موهای خود را بپوشانید و پس از گذشت 40 دقیقه، باشامپوی مناسب شست و شو دهید.


کلام آخر:


امروزه اغلب دختران جوان براساس تنش های عصبی ناشی از پیرامون خود، دچار ریزش مو می شوند؛ بنابراین اغلب به دنبال راه حلی جهت پیشگیری از این امر و افزایش رشد موهای خود هستند. پیشنهاد ما به چنین افرادی، استفاده از ماسک های ترکیبی با روغن کنجد است. البته لازم به ذکر است برای برخورداری از خواص روغن کنجد، لازم است نوع ارگانیک آن تهیه شود؛ بنابراین بهتر است برای خرید روغن کنجد، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر همچون ترنگ، اقدام به خرید آنلاین روغن کنجد نمائید. هدف ما ازتهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آموزش ماسک موی ترکیبی با روغن کنجد بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن از این ماسک موهای ویژه استفاده نمائید و از خواص فوق العاده ی آن ها بهره مند شوید.خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتری ارائه دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله چند خواص روغن کنجد که از آن بی خبر هستید دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0