لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

10 خاصیت حلواارده و حلواشکری که از آن بی خبر هستید...

از بهترین مواد مغذی که از ارده کنجدی تولید می گردند، میتوان حلوا ارده و حلوا شکری را نام برد. این ماده های مقوی از خواص املاحی و ویتامین مشترکی برخوردار هستند و تنها تفاوت آن ها، شیرین کننده هایی هستند که به آن ها اضافه می گردند؛ بدین معنا که حلوا ارده با شیرین کننده های طبیعی مثل شیره ها طعم پیدا می کند اما حلوا شکری با ترکیب شکر به مواد اولیه ی آن، شیرین می شود. اما به طور کلی خواص املاحی آن ها به علت وجود ارده کنجدی در مواد اولیه ی هرکدام است. بنابراین مصرف این دو ماده مغذی به تمامی افراد به ویژه کودکان و سالمندان که از کمبود املاح بیشتری برخوردار هستند، توصیه می گردد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی خواص حلوا ارده و حلواشکری برای بهبود و درمان برخی بیماری ها، اطلاعاتی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس به منظور کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


10 خاصیت حلواارده و حلواشکری 


خرید حلوا شکری وحلوا ارده و مصرف آن ها به دلیل اینکه از خواص املاحی بالایی برخوردار می باشند، می توانند در زمینه ی تامین انرژی لازم بدن موثر واقع شوند. از خاصیت های دیگر حلوا ارده و حلوا شکری،میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


 درمان و بهبود یبوست:


یکی از خواص مفید حلواشکری و حوا ارده، تحریک معده می باشد؛ به گونه ای که افراد مبتلا به بیماری یبوست و بواسیر، میتوانند با مصرف این دوماده مغذی موجب درمان و کاهش روند بیماری خود شوند.


 درمان بیماری عفونتی:


حلوا ارده و حلوا شکری به دلیل اینکه سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده ی امگا هستند، نقش موثری در زمینه ی پیشگیری از بیماری های عفونتی همچون آنفولانزا، سرماخوردگی و... دارند. جالب است بدانید افرادی که از بی حالی وکسالت ناشی از بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا برخوردار هستند، میتوانند با مصرف این دو ماده مغذی انرژی لازم بدن خود را باز گردانند.


 بهبود و کنترل بیماری دیابت:


لازم است بدانید وجود ارده کنجدی در ماده های مغذی حلواشکری و حلوا ارده موجب شده است که برای پیشگیری از بیماری دیابت و کنترل آن در بدن نقش موثری را ایفا نمایند؛ زیرا ارده کنجدی سرشار از فیبر است و این نوع ماده معدنی، تاثیر بسزایی در این زمینه ایفا می کند. حلوا شکری و حلوا ارده حاوی املاح زیادی می باشند که برخی از آن ها میتوانند به عنوان نوعی مکمل در زمینه ی کاهش قند خون نقش مفیدی را ایفا نمایند. البته لازم به ذکر است افراد مبتلا به بیماری دیابت، لازم است از حلواشکری و حلوا ارده ارگانیک و طبیعی که فاقد شیرین کننده های صنعتی هستند، مصرف نمایند. همچنین الزامیست برای مصرف این دو ماده مغذی، با پزشک مربوطه خود مشورت نمایند.


 مکمل رشد و حفاظت مو:


امگاهای موجود در حلواارده و حلواشکری، موجب شده است برای حفظ سلامت مو و افزایش رشد آن موثر واقع شوند. همچنین با مصرف حلوا شکری و حلوا ارده، موها از املاح موجود هریک از این ماده های مقوی تغذیه کرده و ریزش ان ها که ناشی از کمبود مواد معدنی است کاهش می یابد.


 بهبود و درمان اختلالات کبدی و کلیوی:


کسانی که مبتلا به اختلالات کبدی و کلیوی هستند، میتوانند با مصرف حلواارده و حلواشکری موجب بهبود و درمان آن ها شوند. همچنین در صورتی که به میزان متعادل از این دو ماده مغذی مصرف شود، میتواند برای افرادی که مبتلا به کبد چرب هستند، مفید واقع شود.


کلام آخر:


لازم است برای خرید حلوا شکری و خرید حلوا ارده مرغوب و ارگانیک، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از بهترین نوع آن ها بهره مند شوید. همچنین میتوانید از طریق خرید اینترنتی از وبسایت های معتبر مثل ترنگ اقدام نمائید تا از محصولات کنجدی اصل و ارگانیک آن ها بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی 10 خاصیت مصرف حلوا ارده و حلوا شکری بود؛ البته لازم به ذکر است محتوای آن در این مقاله به اتمام نخواهد رسیید و در مقالات منتشر شده ی بعدی به ادامه ی آن ها خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله طرز تهیه شکلات صبحانه با شیره انگور دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0