لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان ناباروری با مصرف محصولات کنجدی(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، در برخی مواقع ممکن است نازایی یا ناباروری بر اثر کمبود املاح بدن ایجاد شود؛ بنابراین باید پیش از اقدام به بارداری، کمبود های آن ها را در بدن جبران کرد. یکی از بهترین مکمل ها به منظور جبران کمبود های املاح بدن، محصولات کنجدی است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی دلایل موثر واقع شدن هریک از محصولات کنجدی برای بهبود و درمان نازایی، در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم؛ پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


املاح لازم برای پیشگیری و درمان ناباروری:


املاح مهم در زمینه ی پیشگیری از ناباروری و درمان آن، عبارتند از:


* روی
* منگنز
* سلنیوم
* انواع ویتامین ها(B12, D, E,C)
* اسیدهای چرب اشباع نشده(امگا)


پیشگیری و درمان ناباروری با محصولات کنجدی:


کنجد، یکی از پر خاصیت ترین دانه های گیاهی محسوب می گردد که حاوی اغلب املاح لازم برای بدن است. این دانه ی معجزه آسا انباشته از ویتامین هایی میباشد که نقش مهمی را در زمینه ی ناباروری ایفا می نمایند. همچنین مواد معدنی موجود در آن، نه تنها موجب بهبود و درمان ناباروری در آقایان و بانوان می گردد ، بلکه میتوانند با مصرف آن از ایجاد این اختلال در بدن خود پیشگیری نمایند. جالب است بدانید فرآورده هایی که در مواد اولیه ی آن ها از کنجد استفاده شده است، از خواص مشابه آن برخوردار هستند. از بهترین فرآورده های این دانه ی شگفت انگیز می توان به ارده، حلوا شکری، حلوا ارده و روغن کنجد اشاره نمود که در ادامه به معرفی هریک از آن ها خواهیم پرداخت.

ارده کنجدی:


ارده، نوعی فرآورده ی کنجدی می باشد که حاوی املاح فراوانی است؛ بنابراین میتواند به عنوان نوعی مکمل املاحی، مواد معدنی لازم بدن را تامین نموده و کمبود های آن ها را جبران نماید. ارده کنجدی سرشار از خواص آنتی اکسیدان است که برای درمان اغلب بیماری ها نظیر نازایی یا ناباروری نقش موثری دارد.


روغن کنجد:


یکی از بهترین روغن های گیاهی که برای پیشگیری و بهبود اختلال ناباروری در بانوان و آقایان موثر واقع شده است، روغن کنجد می باشد. این روغن معجزه آسا سرشار از اسید های چرب اشباع نشده است که میتواند برای بهبود اختلال نازایی نقش مفیدی را ایفا نماید. بنابراین در صورتی که مبتلا به ناباروری هستید یا قصد دارید از ایجاد این اختلال در بدن خود پیشگیری نمائید، روغن کنجد را جایگزین روغن های مصرفی روزانه خود کنید.


حلوا ارده:


فرآورده ی حلوا ارده همچون دیگر محصولات کنجدی، از خواص مشابه با دانه ی غنی شده ی کنجد برخوردار است. این نوع ماده مغذی از ویتامین هایی نظیر انواع گروه B C, D, برخوردار می باشد. همچنین مواد معدنی مثل روی، منگنز و... در آن انباشته شده اند. از این رو مصرف آن حداقل سه بار در هفته، میتواند برای بهبود و درمان ناباروری موثر واقع شود.


حلواشکری:


جایگزین کردن شکر به جای شیره های طبیعی در حلوا ارده، موجب شده است که عصاره ای متفاوت به نام حلواشکری تولید شود. بنابراین این ماده ی مغذی متنوع، دارای خواص مشابه ای با حلوا ارده می باشد؛ از این رو میتوان آن را به عنوان نوعی ماده مقوی برای پیشگیری و درمان ناباروری در نظر گرفت.


کلام آخر:


بهتر است بدانید محصولات کنجدی نه تنها در زمینه ی ناباروری موثر واقع شده اند، بلکه برای بهبود و پیشگیری از اغلب بیماری های دیگر نقش مفیدی را ایفا می نمایند. از این رو مصرف هریک از آن ها در طول روز، امری الزامیست. البته لازم به ذکر است به منظور برخورداری از خواص ارزشمند این فرآورده ها، لازم است به مراکز معتبر در سراسر کشور مراجعه نموده و نوع اصل و ارگانیک آن هارا تهیه نمائید. همچنین میتوانید از خرید اینترنتی وب سایت های معتبر مثل ترنگ، استفاده نمائید و از نوع باکیفیت و درجه یک هرکدام از محصولات کنجدی بهره مند شوید. هدف ما ازتهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با ناباروری و معرفی مواد مغذی برای درمان آن بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ارائه دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص معجزه آسای معجون شیر و شیره انگور دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0