لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

طرز تهیه رولت حلواشکری

یکی از بهترین فرآورده های کنجدی که برای تمامی افراد در سنین مختلف موثر واقع شده است، حلوا شکری است. این محصول کنجدی، از ترکیب ارده و آرد شکل میگیرد؛ از این رو خواص مشابه ارده کنجدی دارد. همچنین در مقایسه با حلوا ارده، از املاح مشابه ای برخوردار است. محصولات کنجدی همچون حلواشکری، از طعم های متفاوت و خاصی برخوردار هستند که متاسفانه مورد پسند برخی افراد واقع نشده و از مصرف آن اجتناب می نمایند. در این صورت بهتر است از آن ها در دسر های متفاوتی همچون انواع شیرینی جات و کیک ها مورد استفاده نمایند تا با ایجاد تنوع در طعم آن ها، از خواص با ارزش این محصولات مرغوب، بهره مند گردند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آموزش یک رولت حلواشکری، در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مواد لازم جهت تهیه رولت حلوا شکری:


• خمیر یوفکا مثلثی: نصف بسته
• حلواشکری: 200 گرم
• پودر پسته یا فندق: 4 قاشق غذا خوری
• شکلات خورد شده یا چیپسی: 3قاشق غذا خوری



مراحل پخت رولت حلوا شکری:


1) ابتدا حلوا شکری را به خوبی له کنید تا از حالت سفتی بیرون آمده و مانند خمیری یک دست شود.
2) سپس با پودر پسته یا فندق، ترکیب نمائید.
3) در مرحله ی بعد، یک ورق از خمیر یوفکا را برداشته و داخل آن را با روغن و فرچه، چرب کنید.(بهتر است از روغن کنجد استفاده نمائید تا از افزایش وزن، پیشگیری نماید)
4) پس از چرب کردن ورق یوفکا، حلوا شکری را روی سطح آن ریخته و مواد را پخش نمائید.(جهت خرید آنلاین حلواشکری کلیک کنید)
5) در این مرحله ورق یوفکا را به هراه محتویات درون آن، رول نمائید( بهتر است در عمل رول کردن دقت نمائید تا از بیرون ریختن مواد جلوگیری کنید.)
6) در مرحله ی بعد سینی مناسبی را انتخاب نوده و سطح آن را به وسیله ی مقدار ناچیزی روغن چرب کنید.
7) پس از آن که تمامی ورق های یوفکا را بدین صورت رول کردید،روی سطح چرب شده ی سینی قرار داده و باز با مقداری روغن و فرچه، تمامی رول های پیچیده شده را چرب کنید.
8) شکلات چیسی را روی تمامی سطح آن ها بریزید.
9) فر را روی دمای 180 درجه سانتی گراد و زمان 25 دقیقه تنظیم کنید.
10) سینی را درون فر قرار داده و حدود 25 دقیقه صبر کنید.
11) پس از گذشت 25 دقیقه، سینی را از فر بیرون آورید؛ در صورتی که رنگ آن ها طلایی رنگ نشده بود، بهتر است حدود چند دقیقه داخل گریل قرار دهید.
12) هنگامی که رولت ها به دمای محیط رسید، کمی پودر قشنگ روی سطح هر یک از آن ها بریزید.


کلام آخر:


ممکن است برخی شکلات ها در برابر حرارت فر، آب شده و موجب بیرون ریخت مواد رولت شوند؛ بدین صورت بهتر است برای پخت رولت حلواشکری، از شکلات های چیپسی مقاوم در برابر حرارت استفاده نمائید. رولت حلواشکری، بهترین گزینه برای کودکانی محسوب می شود که از خواص با ارزش این فرآورده ی کنجدی چشم پوشی کرده و از خوردن آن اجتناب می نمایند. همچنین میتوان از آن در مراسمات مختلف به عنوان نوعی دسر استفاده کرد. البته لازم است از حلواشکری مرغوب و ارگانیک به منظور برخورداری از خواص با ارزش آن استفاده نمود. پیشنهاد ما به شما برای برخورداری از حلواشکری مرغوب و طبیعی، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آموزش یک رولت خوشمزه حلوا شکری، در اختیار شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، آموزش این رولت متفاوت را فراگرفته باشید و طعم بی نظیر آن را تجربه کنید. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص شگفت انگیز شیره انگور(قسمت اول) دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0