لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

حلوا ارده و حلوا شکری صبحانه ای مغذی و خوشمزه(قسمت اول)

حلوا شکری و حلوا ارده، به دلیل وجود ارده کنجدی در مواد اولیه ی خود، از خواص متعددی برخوردار می باشند و در زمینه های متفاوت، تاثیر بسزایی دارند. از خواص ارزشمند این دو فرآورده ی کنجدی، میتوان به درمان برخی از بیماری ها، تامین کمبود املاحی بدن، تامین ویتامین های لازم ،انرژی زا بودن و... اشاره نمود. اما متاسفانه برخی افراد، نسبت به این مسئله بی اهمیت هستند و از مصرف حلوا شکری و حلوا ارده به دلیل طعم خاصی که دارند، اجتناب می نمایند. اما لازم است بدانید مصرف این نوع محصولات کنجدی در طول روز به ویژه در وعده ی صبحانه، میتواند از خواص با ارزشی برای بدن برخوردار باشد که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی فواید صرف حلوا شکری و حلوا ارده به عنوان صبحانه، در اختیار شما قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


اهمیت صبحانه خوردن در زندگی روزمره:


به طور کلی برخی افراد براساس دلایل مختلفی همچون دیر از خواب بیدار شدن، عجله داشتن، قرار کاری مهم و... از خوردن صبحانه اجتناب نموده و از عوارض آن چشم پوشی می نمایند. اما لازم است بدانید مهمترین وعده ی غذایی هر فرد، صبحانه می باشد؛ زیرا براساس آن، کمبود های مواد معدنی در بدن، ویتامین، عناصر مفید و... جبران می شود که همین امر، موجب شادابی و نشاط هر فرد در طول روز می گردد. همچنین لازم به ذکر است، صرف صبحانه نقش مهمی در تقویت عملکرد مغز و سلامت آن دارد.


 فواید مصرف حلوا شکری و حلوا ارده به عنوان وعده صبحانه:


استفاده از محصولات کنجدی همچون ارده، حلوا شکری، حلوا ارده و... به عنوان صبحانه، از فواید بالایی برای بدن برخوردار می باشند که در قسمت پائین، آن ها اشاره شده است:


1) تامین انرژی لازم بدن در طول روز:


مغز و بدن هر فرد در طول روز، برای فعالیت های روزانه خود نیاز به انرژی دارد: از این رو میتوان انرژی را یکی از نیاز های مهم بدن دانست که تامین آن، از مهمترین امور محسوب می گردد. مصرف غذاهای سالم در وعده ی صبحانه، موجب افزایش قند خون شده و در نتیجه، انرژی لازم بدن را تامین می کند. تامین کمبود مواد معدنی همچون فسفر، ویتامین، پروتئین و... نقش موثری در فراهم سازی انرژی روزانه بدن دارد که با مورد مصرف قراردادن برخی از مواد خوراکی پر خاصیت، میتوان آن را تهیه نمود. استفاده از محصولات کنجدی همچون حلوا شکری و حلوا ارده، نقش موثری در این زمینه ایفا می نماید و با تامین املاح بدن، انرژی لازم را در طول روز فراهم میسازد.(جهت خرید اینترنتی حلواارده کلیک کنید)


2) کاهش اشتهای کاذب در طول روز


یکی از مهمترین خواص مصرف صبحانه، کاهش اشتهای کاذب و پیشگیری از پرخوری می باشد. برخی افراد براساس تصور خود به منظور کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، از خوردن صبحانه اجتناب می نمایند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و نخوردن صبحانه، نه تنها موجب کاهش وزن نمی گردد، بلکه ممکن است در برخی افراد دچار چاقی کاذب شود. بهتر است از غذاهای فیبر دار به عنوان وعده ی صبحانه میل نمائید تا با رعایت کردن وعده ی غذایی خود، از تناسب اندام برخوردار شوید. مصرف فرآورده های کنجدی همچون حلوا شکری و حلوا ارده، به دلیل وجود عنصر فیبر در خود موجب کاهش اشتها و پرخوری شده و در نتیجه، احساس سیری طولانی مدت به فرد می دهد.


کلام آخر:


بهتر است بدانید شرط برخورداری از خواص ارزشمند حلوا شکری و حلوا ارده، استفاده از نوع مرغوب و با کیفیت آن است. هدف ما ازتهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی فواید استفاده از حلواشکری و حلوا ارده به عنوان صبحانه ، در اختیار شما بود. اما لازم است بدانید این مقاله در اینجا به اتمام نخواهد رسید و در مقالات منتشر شده ی بعدی، به ادامه آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما واقع شود. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله طرز تهیه کوکی حلواشکری با شیره انگور دیدن کنید.



خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0