لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تقویت سیستم ایمنی بدن با شیره انگور

در فصل های سرد سال همچون پائیز و زمستان، اغلب مردم به دلیل سردی هوا مبتلا به بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی می شوند. متاسفانه در طی دوسال اخیر، ویروس جدیدی به نام کرونا یا کووید-19 که از گروه بیماری های ویروسی محسوب می شود، به جمع آن ها اضافه شده است. بهتر است بهترین راه برای پیشگری از مبتلا شدن به این دسته از بیماری ها، تقویت سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف مواد غذایی مقوی است. یکی از مهمترین عصاره های طبیعی که نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته و از مبتلا شدن فرد به انواع بیماری های ویروسی همچون آنفولانزا و کرونا پیشگیری می نماید، شیره انگور است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف شیره انگور، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


آشنایی با خواص حیرت انگیز شیره انگور:


یکی از بهترین شیره های طبیعی که جز عصاره ی میوه ی انگور محسوب می شود، شیره انگور است. این شیره ی معجزه آسا به دلیل ترکیب مواد مغذی در تولید آن، حاوی عناصر مفیدی همچون آهن، کلسیم، منیزیم، فیبر
و.... و همچنین دارای انواع ویتامین ها همچون ویتامین B, C, A است که در قسمت پائین به عملکرد هریک از آن ها در بدن اشاره شده است:


خواص املاح موجود در شیره انگور
افزایش استحکام و مقاوت استخوان و دندان کلسیم
ترمیم بافت های استخوان و حفظ سلامت آن ها منیزیم 
پیشگیری از ایجاد کم خونی در بدن آهن
سوخت و ساز بدن  به همراه کاهش وزن  فیبر
پیشگیری از ایجاد بیماری های عروقی در بدن ویتامین B
تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن ویتامین C
کاهش مدت زمان بیماری- افزایش بینایی- رشد استخوان ویتامین A




مصرف شیره انگور در فصل های سرد سال:


شیره معجزه آسای انگور از طبع گرمی برخوردار می باشد از این رو مصرف آن در فصل های سرد سال به تمامی افراد در سنین مختلف، به ویژه کسانی که از مزاج سرد برخوردار هستند، توصیه می گردد.: زیرا افراد سرد مزاج بیشتر در معرض مبتلا شدن به بیماری های ویروسی همچون آنفولانزا ، سرماخوردگی و کرونا هستند. افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه ای بوده یا اقدام به عملی همچون پیوند هریک از اعضای بدن کرده اند، بهتر است از مصرف این عصاره ی طبیعی غافل نشوند. مصرف شیره انگور برای چنین افرادی که جز افراد خاص محسوب می گردند، نوعی مکمل به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن و حفاظت از بدن آن ها در برابر انواع بیماری های ویروسی همچون کرونا و آنفولانزا می باشد. بهتر است کسانی که در فصل سرد سال بر اثر بیماری یا آلرژی منجر به التهاب گلو و درد آن می شوند، یک قاشق مربا خوری شیره انگور با مقداری آب جوش ولرم ترکیب کرده و صبح زود قرقره نمایند.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


کلام آخر:


یکی از شرط های برخورداری از خواص ارزشمند شیره انگور، استفاده از نوع مرغوب و ارگانیک آن می باشد. بهتر است جهت خرید این عصاره ی معجزه آسا، نزد فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید تا از نوع طبیعی آن برخوردار شوید. همچنین پیشنهاد ما به شما برای خرید شیره انگور طبیعی و مرغوب، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق ، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های ویروسی با شیره انگور، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم

پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان مشکلات پوستی با روغن شگفت انگیز کنجد دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0