لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

شیره انگور، جایگزین مناسب قند و شکر

قند و شکر، یکی از پر مصرف ترین ماده های خوراکی محسوب می گردد که تقریبا نیمی از مردم جهان، مورد مصرف روزانه خود قرار می دهند. جالب است بدانید قند و شکر، به دلیل میزان ضرر بالایی که دارند، در علم پزشکی به سم سفید شناخته شده اند و تاکید شده است که افراد، تا حد ممکن از مصرف این دو ماده خوراکی اجتناب نمایند. ماده های خوراکی دیگری وجود دارند که میتوانند به عنوان بهترین جایگزین قند و شکر واقع شوند. همچنین نه تنها عوارضی ندارند، بلکه سرشار از خواص مفیدی برای بدن می باشند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی مضرات قند و شکر و بهترین جایگزین برای آن ها، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


قند و شکر، نوعی سم سفید!


ماده شیرین کننده ی قند و شکر، به دلیل میزان قند بالایی که دارند، به عنوان نوعی ماده ی مضر شناخته شده اند. اما ممکن است برخی از افراد به سوالی برسند که چه عوارضی در مصرف آن ها نهفته است؟ پاسخ اینجاست که این دو ماده ی شیرین، نوعی سم خاموش محسوب می شوند، چرا که عوارض خود را کم کم و به آرامی نشان می دهند. همچنین ممکن است سالیان سال متوجه عوارض آن نشوید، اما پس از گذر سالها موجب ایجاد اغلب بیماری هایی همچون بیماری دیابت ،که منشا آن قند زیاد است، گردد.


بهترین جایگزین برای قند و شکر!


یکی از بهترین جایگزین ها برای قند و شکر، شیره های طبیعی همچون شیره انگور است. این نوع شیره معجزه آسا سرشار از مواد معدنی زیادی است که با مصرف آن، کمبود های معدنی بدن جبران می گردد. همچنین برای درمان اغلب بیماری ها همچون یبوست، پوکی استخوان، افسردگی و.... موثر واقع شده است. از آنجایی که شیره انگور نوعی ماده مغذی با طبع گرم است، می تواند نوعی درمان برای بیماری هایی که منشا آن ها سردی است، محسوب گردد. خرید شیره انگور و مصرف آن در فصل زمستان، از ایجاد بیماری های ویروسی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی در بدن افراد پیشگیری می نماید. شیره انگور، نوعی ماده غذایی مقوی شناخته شده است که مصرف آن، برای تمامی افراد در سنین مختلف، به ویژه کودکانی که در سن رشد هستند، مفید می باشد و به عنوان نوعی مکمل در بدن آن ها، نقش موثری را ایفا می کند.


چرا برخی افراد هنگام مصرف شیره انگور، دچار حالت تهوع می شوند؟


بهتر است بدانید افراد انگشت شماری وجود دارند که هنگام استفاده از شیره انگور و میل کردن آن، دچار حالت تهوع می گردند. از این رو براساس تصور اشتباهی که فکر میکنند به این ماده مغذی حساسیت یا آلرژی دارند، خواص ارزشمند آن را نادیده گرفته و از مصرف آن خود داری می نمایند. در صورتی که این تصور اشتباه است! شیره انگور به دلیل وجود املاح فراوانی همچون فیبر ، از خاصیت سیر کنندگی برخوردار می باشد و فرد پس از مصرف مقدار کمی از آن، احساس سیری دارد. همچنین در صورتی که اعتنایی به احساس خود نکرده و به مصرف مجدد آن اقدام نماید، دچار حالت تهوع می گردد.


کلام آخر:


لازم به ذکر است بدانید میتوانید به جای مصرف قند وشکر، از دیگر شیره های طبیعی همچون شیره خرما ، شیره انجیر، سه شیره و.... استفاده نمائید. همچنین مصرف این عصاره های طبیعی در وعده ی صبحانه یا به صورت ناشتا، از خواص بیشتری برای بدن برخوردار بوده و می تواند تاثیرات مثبتی روی بدن بگذارد. یکی از مهمترین تاثیر مثبت آن، فراهم کردن نشاط و شادابی فرد در طول روز می باشد. البته لازم به ذکر است جهت تهیه ی نوع مرغوب این نوع شیره های طبیعی همچون شیره انگور، بهتر است نزد فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ترنگ و استفاده از خرید اینترنتی آن، طعم یک شیره ی طبیعی و ارگانیک را بچشید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی بهترین جایگزین برای قند وشکر، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، مقالات منتشر شده ی بعدی را با سطح کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله بهداشت دهان و دندان با مصرف روغن کنجد دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0