لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

پیشگیری از آلزایمر با مصرف حلواارده

آلزایمر، یکی از بیماری های مغزی به شمار می رود که تقریبا نیمی از افراد، در سنین پیری و کهنسالی به آن مبتلامی گردند. از علائم بارز این بیماری می توان به ایجاد اختلالات در عملکرد مغز، کاهش عملکرد حافظه و فراموشی اشاره کرد. به گونه ای که فرد مبتلا به بیماری آلزایمر، ابتدا اطلاعات اخیر را فراموش کرده و پس از گذر زمان، دچار افسردگی، گوشه گیری، کاهش قدرت تکلم می شود. استفاده از برنامه غذایی مناسب، نقش موثری درپیشگیری و کاهش روند اغلب بیماری های مغزی همچون آلزایمر دارند. یکی از مهمترین ماده های مغذی که در این زمینه نقش مهمی را ایفا می نماید، حلواارده کنجدی است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی حلوا ارده، داروی پیشگیری و کاهش روند آلزایمر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


آشنایی با مواد اولیه ی حلوا ارده:


حلوا ارده، نوعی ماده ی مغزی می باشد که از ارده کنجدی به دست می آید. همانطور که میدانید، ارده کنجدی خود از دانه های طلایی کنجد تهیه می شود. کنجد نوعی دانه ی داروئی محسوب می گردد که موجب کاهش خستگی فکری شده و به تقویت حافظه کمک می نماید. همچنین این دانه ی شگفت انگیز، سرشار از املاح متفاوتی همچون مس، منیزیم، کلسیم، روی، پروتئین و.... می باشد؛ از این رو مصرف این دانه ی معجزه آسا و فرآورده های آن همچون ارده، حلوا ارده و روغن کنجد، کمبود املاحی بد را جبران می نماید. جالب است بدانید کنجد و عصاره های کنجدی، سرشار از ماده معدنی فیبر و اسیدهای چرب اشباع نشده همچون امگا 3 می باشند که در زمینه ی تقویت حافظه و پیشگیری از تنبلی آن نقش موثری دارند.(جهت خرید حلواارده کلیک کنید)


با مصرف حلوا ارده، از بیماری آلزایمر در امان بمانید!


حلوا ارده، یکی از بهترین ماده های مغذی محسوب میشود که سرشار از مواد معدنی زیادی برای بدن می باشد. همچنین هریک از مواد معدنی آن، در یکی از فعالیت های مغز نقش مهمی دارند و باعثت قویت عملکرد آن ها میشوند که درنتیجه از ایجاد بیماری های مختلف مغزی همچون آلزایمر، پیشگیری می کنند.


ویتامین Eموجود در حلوا ارده، موجب حفظ سلامت مغز و تقویت عملکرد آن می گردد. در نتیجه از ایجاد بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.


وجود اسید های چرب اشباع نشده همچون انواع امگاها در حلوا ارده، موجب ایجاد ارتباط بین سلول های مغز شده و به عملکرد هریک از آن ها، کمک می کند. همچنین موجب کاهش کلسترول در بدن شده و در نتیجه غشائ سلولی را افزایش می دهد. بهتراست بدانید غشا سلول نقش مهمی در فرآیند یادگیری و تقویت حافظه دارد و در نتیجه از شکل گیری بیماری های مغزی همچون آلزایمر جلوگیری می کند.


وجود کربوهیدرات در حلوا ارده، موجب جذب انواع مواد مغذی همچون گلوکز در بدن می شود. ماده معدنی گلوکز مهمترین غذای سلول های مغز بوده و موجب افزایش عملکرد سلول ها می گردد.


کلام آخر:
حلوا ارده، یکی از ماده های مغذی به شمار می رود که میتوان به عنوان یک وعده ی غذایی کامل مد نظر قرار داد. همچنین مصرف آن به عنوان وعده ی صبحانه و به صورت ناشتا، موجب افزایش خواص آن در بدن شده و در تقویت عملکرد مغز و حافظه نقش مفیدی را ایفا می نماید. بهتراست بدانید مصرف مداوم این عصاره ی کنجدی، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر در میانسالی و پیری را کاهش می دهد. البته استفاده از نوع مرغوب آن، شرط برخورداری از خواص بی نظیرش است. پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی کاهش روند آلزایمر با مصرف حلوا ارده، در اختیار شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ، در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله روش نگهداری صحیح ارده کنجدی دیدن کنید.






 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0