لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تاثیر مصرف شیره انگور برای مقابله با بیماری کرونا

کرونا، نوعی ویروس واگیردار می باشد که امروزه کل جهان را در برگرفته است که متاسفانه تقریبا نیمی از مردم به آن مبتلا شده اند. تامین املاح و انواع ویتامین لازم بدن همچون ویتامین C ، نقش مهمی در پیشگیری و کاهش روند این ویروس در بدن دارد؛ زیرا ویتامین C موجب تقویت سیستم دفاعی شده و از ورود ویروس به بدن تا حد ممکن پیشگیری می نمایند. علاوه بر آن، در صورتی که ویروس وارد بدن شده باشد، موجب کاهش عملکرد آن شده و به از بین بردن آن اقدام می کند. استفاده از مواد غذایی که سرشار از ویتامین C باشند، تاثیر بسزایی در پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس ناشناخته دارند. یکی از بهترین ماده های مغذی که علاوه بر تامین مواد معدنی بدن، سرشار از ویتامین C می باشد، شیره انگور است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی تامین ویتامین C با مصرف شیره انگور بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


نقش ویتامین C در بدن:


ویتامین Cدر بدن، از سلول های آسیب دیده محافظت نموده و در تولید کلاژن کمک می کند. همچنین نقش موثری در ترمیم زخم داشته و از ورود باکتری به آن پیشگیری می کند. یکی از مهمترین عملکرد های ویتامین C ، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از مبتلا شدن فرد به انواع بیماری ها همچون بیماری کرونا است. همچنین کسانی که مبتلا به این ویروس ناشناخته شده اند، با تامین ویتامین C بدن خود، میتوانند تا حد ممکن بهبود یابند.


مقدار مورد نیاز بدن به ویتامین C برای مقابله با انواع بیماری ها و کرونا:


میزان نیاز بدن به ویتامین C به ویژه در شرایط بیماری کرونا، بستگی به سن افراد دارد که در جدول زیر، به آن می پردازیم.



میزان ویتامین C لازم بدن بر اساس میلی گرم سن
40 نوزاد متولد شده تا 6 ماهگی
50 نوزاد 7 ماهه تا 12 ماهه
15 کودک از سن 1تا 3 سالگی
25 کودک از سن 4 تا 8ساگی
45 کودک از سن 9 تا 13ساگی
75 پسران از سن 14 تا 18ساگی
65 دختران از سن 14 تا 18 سالگی
90 آقایان از سن 18 سال به بالا
75 خانم ها از سن 18 سال به بالا
85 زنان باردار
120 زنان شیرده



شیره انگور، سرشار از ویتامین C


شیره انگور، یکی از بهترین ماده های غذایی به شمار می رود که با مصرف روزانه ی آن، می توانید ویتامین C مورد نظر بدن خود را تهیه کنید. همچنین بانوان باردار و شیرده، میتوانند با مصرف این عصاره ی شگفت انگیز، علاوه بر تامین ویتامین C بدن خود، ویتامین C بدن جنین و نوزاد خود را هم نیز فراهم نمایند. استفاده از این عصاره ی طبیعی در وعده ی صبحانه یا به صورت ناشتا، علاوه بر تامین ویتامین C ، باعث تامین مواد معدنی مورد نیاز دیگر در بدن می شود. به همین دلیل شیره انگور، به عنوان نوعی مکمل تامین کننده ی این ویتامین مهم شناخته شده است و در طب سنتی، مصرف آن برای همه ی افراد در سنین مختلف اکیدا توصیه می شود. توصیه میشود به جای استفاده از قرص های شیمیایی، شیره انگور را جایگزین نمائید که نه تنها ویتامین لازم بدن شما را تامین می کند، بلکه در زمینه های مختلف دیگر همچون درمان اغلب بیماری ها، خواص ارزشمندی دارد.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


طریقه ی مصرف شیره انگور برای درمان کرونا:


از آنجایی که شیره انگور طبع گرمی دارد، به عنوان نوعی داروی شفابخش برای درمان این ویروس خطرناک، شناخته شده است. کسانی که مبتلا به بیماری کرونا شده اند، بهتر است شیره انگور را در وعده ی صبحانه ی خود جایگزین کرده یا قبل از صبحانه با شکم خالی مصرف نمایند. همچنین استفاده از آن در کنار مصرف میوه ها به عنوان میان وعده، تاثیر بسزایی در بهبود این بیماری دارد.

کلام آخر:


شیره انگور به دلیل طبع گرم خود، برای درمان اغلب بیماری ها که منشا آن ها سردی می باشد، مفید واقع شده است. همچنین برای کودکانی که در سنین رشد قرار گرفته اند، به عنوان نوعی مکمل برای تامین املاح مورد نیاز بدن آن ها موثر می باشد. البته لازم به ذکر است استفاده از نوع ارگانیک و مرغوب شیره انگور، شرط برخورداری از خواص ارزشمند آن می باشد. پیشنهاد ما به شما برای خرید مطمئن و آسان یک شیره انگور مرغوب، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی بهبود بیماری کرونا با مصرف شیره انگور بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان چاقی مفرط با مصرف روغن کنجد دیدن فرمایید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0