لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با طرز تهیه کوکی حلواارده

شگفت انگیز ترین فرآورده ی کنجدی که از خواص ارزشمندی برخوردار است، حلوا ارده می باشد. این محصول کنجدی سرشار از مواد معدنی زیادی برای بدن می باشد و قرار دادن آن در برنامه غذایی روزانه، نقش موثری در تامین املاح لازم بدن دارد. اما متاسفانه برخی از افراد به خاطر شیرین بودن زیاد این محصول کنجدی ، خواص با ارزش آن را نادیده گرفته و از خوردن آن اجتناب می نمایند. جالب است بدانید با خرید حلوا ارده میتوان انواع دسر ها و شیرینی جات مختلف را تهیه کرده و در مصرف آن تنوع ایجاد نمود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آموزش تهیه کلوچه حلواارده بپر دازیم. برای فراگیری این آموزش متنوع، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


مواد لازم برای پخت کلوچه حلوا ارده:


آرد: 2 پیمانه
تخم مرغ: 1 عدد
شیر: 2 قاشق غذا خوری
شکر:3 قاشق غذا خوری
سفیده ی تخم مرغ: 1 عدد
نمک: سر قاشق مربا خوری
وانیل: 2/1 قاشق مربا خوری
کنجد: به مقدار لازم جهت تزئین
بیگینگ پودر: یک قاشق مربا خوری
حلوا شکری: 2 الی3 قاشق غذا خوری(جهت خرید حلواشکری کلیک کنید)
کره : 30 گرم یا یک عدد از نوع کوچک آن


مراحل پخت کلوچه حلوا ارده:


1) ابتدا کره را به دمای محیط برسانید.
2) سپس تخم مرغ، شکر، شیر و وانیل را باهم ترکیب کرده و کره را به آن ها اضافه کنید. سپس با دور تند همزن، مواد را به طور کامل با یکدیگر مخلوط نمائید تا مایعی یک دست به دست آید.
3) در مرحله ی سوم بیگینک پودر و نمک را با آرد ترکیب کنید.
4) سپس مخلوط آرد با نمک و بیگینک پودر را کم کم به مایع به دست آمده اضافه کرده و همزمان با همزن مخلوط نمائید تا خمیری یک دست شکل بگیرد.
5) در این مرحله، حلوا ارده را به خمیر به دست آمده اضافه کنید و با دست به خوبی ورز دهید.
6) پس از آن، با وردنه خمیر کلوچه را پهن نموده و نسبت به سلیقه ای که دارید با اشکال متفاوت آن را قالب بزنید.
7) سفیده تخم مرغ را با کنجد مخلوط کرده و سطح کلوچه ها را با آن بپوشانید
8) در آخر فر را روی دمای 180 تنظیم کرده و کلوچه ها را در آن قراردهید.( همچنین می توانید از کیک پز هم برای پخت این کلوچه ی پر خاصیت استفاده نمائید)

کلام آخر:


حلو ارده به دلیل وجود دانه های غنی کنجد در خود و ترکیب با املاح های مفید دیگر که در تهیه ی آن مورد استفاده قرار داده شده است، تاثیرات مثبتی برای بدن دارد. همچنین نوعی صبحانه ی مقوی برای کودکان می باشد؛ زیرا کودکان در سن رشد هستند و خوردن مواد غذایی ارزشمند همچون حلوا ارده، موجب تامین املاح های لازم بدن آن ها می شود. پیشنهاد ما به شما برای خرید مطمئن و آسان حلوا ارده ی مرغوب، استفاده از خرید اینترنتی از وبسایت ترنگ است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آموزش پخت کلوچه حلوا ارده در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن آموزش مفیدی را فرا گرفته و طعم یک کلوچه ی منحصر به فرد را بچشید. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده بعدی را ارتقا دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله تاثیر مصرف حلواشکزی بر افزایش رشد مو دیدن کنید


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0