لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

سولات متداول درمورد روغن کنجد

روغن کنجد یکی از فرآورده های سرشار از خواص جادویی و بی نظیر می باشد که مصرف آن برای بدن امری ضروری و مهم می باشد. در وب سایت ترنگ، بخش مقالات به خواص این محصول فوق العده پرداختیم و شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به آنجا با فواید این محصول جادویی آشنا شوید.
با این وجود ممکن است برای اغلب شما عزیزان در زمینه روغن کنجد سوالاتی پیش بیاید به همین منظور ما قصد انتشار مقاله زیر که در آن به برخی از سوالات شما پرداخته ایم را داریم، امیدواریم از همراهی ما تا انتهای این مطلب غافل نشوید.


روغن کنجد گیری به روش پرس سرد چگونه انجام می شود و در مقایسه با روغن گیری به روش پرس گرم چه مزیت هایی دارد؟


روغن گیری به روش پرس سرد بصورت سنتی صورت میگیرد و برخلاف پرس گرم عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد. همچنین در دمای پایین انجام می شود. بنابراین روغن بدست آمده از این روش، علاوه بر اینکه حاوی ارزش غذایی بسیار بالایی است؛ دارای مواد مغذی، ویتامین E و آنتی اکسیدان های طبیعی می باشد.


روغن کنجد پرس سرد در چه شرایطی باید نگهداری شود؟


روغن کنجد باید در مکانی خشک و خنک و دور از تابش نور مستقیم خورشید نگهداری شود.


روش صحیح پخت و پز با روغن کنجد چگونه است؟


 پخت و پز:

پخت و پز غذاها یکی از بهترین روش ها برای استفاده از روغن کنجد می باشد. به عنوان مثال می توانید این روغن را بر روی برنج یا درون خورشت خود بریزید.


 تفت دادن:

یکی دیگر از روش های استفاده از روغن کنجد پرس سرد تفت دادن در حرارت پایین و با مدت زمان کوتاه می باشد. توجه داشته باشید که نباید دمای شعله زیاد باشد و روغن دود کند.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


همزمان با سرد شدن هوا، میزان شفافیت روغن کنجد کم می شود آیا این پدیده امری طبیعی است؟


بله این پدیده امری کاملا طبیعی است و هیچگونه ارتباطی با کیفیت و مرغوبیت روغن ندارد.


چرا قیمت روغن کنجد پرس سرد درمقایسه با روغن کنجد پرس گرم گران تر است؟


سلامتی قیمتی دارد که باید آن را بپردازید!! روغن کنجد پرس سرد خالص، بکر، سالم و از ارزش غذایی بسیاری بالایی برخوردار است به همین منظور قیمت آن گران تر است.


روغن کنجد تا چه میزان ماندگاری دارد؟


عده ای از افراد تصور می کنند که روغن کنجد فاسد ناپذیر است ولی این تصوری اشتباه است!! با این وجود روغن کنجد به دلیل آنتی اکسیدان های طبیعی که دارد درمقایسه با سایر روغن های بکر، از میزان ماندگاری بیشتری برخوردار است. بهترین زمان مصرف از روغن های کنجد پرس سرد 18 ماه می باشد.


مقاومت حرارتی روغن کنجد بکر به چه نحوی است؟


روغن کنجد پرس سرد در مقایسه با سایر روغن های بکر دارای مقاومت حرارتی بیشتری است و این امر تنها به دلیل وجود آنتی اکسیدان های طبیعی و منحصر به فرد موجود در آن می باشد. پخت و پز، سالاد و تفت دادن جزو بهترین و مناسب ترین روش ها برای استفاده از روغن کنجد بکر می باشد.


آیا روغن کنجد ترنگ دارای افزودنی خاصی است؟


خیر، روغن کنجد ترنگ کاملا بکر بوده و 100% خالص است.


آیا سایر روغن های خوراکی دارای افزودنی خاصی می باشند؟


بله، سایر روغن های خوراکی دارای افزودنی هایی شامل طیفی از مواد می باشند. همچنین برای افزایش میزان مقاومت حرارتی روغن های سرخ کردنی، به آنها افزودنی غالب اضافه می شود. افزودنی های غالب شامل انواع آنتی اکسیدان های مصنوعی و سنتیک هستند و آنتی اکسیدان های تجاری معمولا ترکیبی از آنتی اکسیدان های مایع یا جامد هستند. TBHQ، BHA، BHT و PG جزو انواع رایج آنتی اکسیدان های سنتیک می باشند.


آیا از روغن های کنجد و زیتون می توان برای سرخ کردن استفاده کرد یاخیر؟


بهترین روش برای استفاده از روغن کنجد، پخت و پز و سالاد می باشد البته می توانید از این روغن جهت سرخ کردنی های بسیار کوتاه، سطحی و با شعله کم نیز استفاده کنید.


کلام آخر


در مقاله فوق به برخی از سوالات مهم که احتمالا برای اغلب افراد پیش آمده است، پرداختیم و امیدواریم که از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و از مصرف فرآورده های کنجدی غافل نشوید.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مطالب و خدمات ارائه شده در وب سایت ترن، با ما درمیان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم خدمات مفید و با ارزش تری را در اختیار شما سروران عزیز قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با طرز تهیه کوکی حلواارده دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0