لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

روغن کنجد شگفت انگیز ترین راهکار برای درمان جوش و آکنه های پوستی!!

جوش و آکنه جزو رایج ترین مشکلات پوستی است که در زیبایی تاثیر بسیاری دارد. تقریبا نیمی از بانوان و آقایان با این مشکل مواجه هستند و از آن رنج می برند و متاسفانه همانطور که می دانید روند بهبود آن بسیار کند می باشد. از این رو افراد در تلاش هستند تا راهی برای درمان آن پیدا کنند.
ما با انتشار این مقاله قصد داریم به درمان سریع جوش یا آکنه های پوستی با استفاده از محصولی جادویی به نام روغن کنجد بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر از همراهی ما تا انتهای این مطلب غافل نشوید.


جوش یا آکنه


آکنه یا جوش، یکی از واکنشهاي پوستی است که بیشتر در سنین نوجوانی و جوانی رخ می دهد و فرقی نمی کند که خانم باشید یا آقا. البته با پشت سر گذاشتن این دوران به احتمال زیاد اين عارضه از بین می روند. اما متاسفانه عده ای از افراد، در دوران بزرگسالی به بعد هم با این مشکل مواجه هستند و از وجود آن رنج می برند.


دلایل بروز جوش و آکنه های پوستی


هنگامی که در زیر منافذ پوست آلودگی و چربی های مضر به وجود می آید یا غدد چربی در سیستم بدن به فعالیت بیش از حد می پردازد، جوش یا آکنه روی پوست ایجاد می شود. از دیگر دلایل این واکنش پوستی می توان به عوامل محیطی، ارثی و یا عدم مراقبت صحیح از پوست نیز اشاره کرد. همچنین رشد نادرست موهای صورت، موجب به وجود آمدن جوش های سرسیاه بر روی پوست می شود.
اغلب افراد در تمام سنین برای از بین بردن این مشکل از برخی مواد شیمیایی استفاده می کنند که این امر علاوه بر عوارض بسیاری که دارد تاثیر آن تنها برای مدت زمان بسیار کوتاهی می باشد. ما به چنین افرادی استفاده از راه های مطمئن تر و تاثیرگذار تر را پیشنهاد می کنیم.
روغن کنجد جزو موثرترین راه ها در درمان انواع جوش های صورت نظیر آکنه، جوش های سر سیاه و ... می باشد.


استفاده از روغن کنجد فوق العاده ترین راه برای رفع جوش های پوستی


روغن کنجد، یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین راهکارها برای از بین بردن جوش و آکنه می باشد. به دلیل اینکه این نوع روغن گیاهی سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و پروتئینی برای پوست می باشد. از این رو نقش مهمی در درمان جوش و آکنه های ناشی از تغییرات هورمونی دارد. ماساژ پوست با روغن کنجد، موجب بهبود گردش خون و از بین رفتن آلودگی های زیر پوستی می شود.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


روش استفاده از روغن کنجد برای درمان جوش و آکنه


1) شب قبل از خواب پوست صورت خود را با روغن کنجد به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و صبح با آب سرد بشویید.
2) 2 روز در هفته روغن کنجد را روی جوش و آکنه ها صورت خود بماليد و پس از گذشت 20 الی30 دقیقه با آب سرد بشویید.
3) پس از بیرون آمدن از حمام حتما به سرعت صورت خود را با روغن کنجد ماساژ دهید چرا که بخار موجود در حمام موجب باز شدن منافظ پوست صورت می شود به همین دلیل روغن کنجد بیشتر می تواند جذب پوست صورت شما بشود.
4) از قرار دادن روغن کنجد در برنامه غذایی خود غافل نشوید(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


کلام آخر:


امروزه مواد شیمیایی زیادی برای درمان جوش یا جلوگیری از ایجاد آن در بازار به فروش می رسد که اکثر آنها نه تنها باعث از بین رفتن این واکنش پوستی نمی شوند بلکه موجب تشدید آن نیز خواهند شد.
ما در مقاله فوق به خواص روغن کنجد و تاثیرات شگفت انگیز آن روی جوش ها و آکنه های پوستی پرداختیم. البته دقت نمایید که روغن کنجد خریداری شده حتما اصل باشد. امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و مورد توجه شما واقع شده باشد.


خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی خدمات و مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا براساس آنها بتوانیم خدما و مطالب مفید و موثرتری را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار تشخیص ارده اصلی از تقلبی دیدن کنید



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0