لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معجون جادویی تقویت قوای جنسی | قسمت اول

امروزه ناتوانی جنسی در مردان و زنان یکی از شایع ترین مشکلاتی است که علاوه بر مبتلا شدن به برخی از بیماری های روحی روانی نظیر افسردگی موجب طلاق و جدایی یا دوری زوجین از لحاظ عاطفی (طلاق عاطفی) نیز می شود.
داشتن یک برنامه غذایی مناسب می تواند بر روی روال جنسی تاثیرات مفید و مثبتی داشته باشد.
همانطور که می دانید از دانه های کنجد فرآورده هایی نظیر ارده، حلواارده و روغن کنجد تهیه و تولید می شود. محصولات کنجدی از تمامی فواید و خواص دانه های کنجد برخوردارند و برای درمان انواع بیماری ها از جمله تقویت و درمان ناتوانی جنسی، بسیار موثر می باشند.
دانه های کنجد جزو دانه های روغنی محسوب می شوند و از خواص و فواید جادویی فراوانی برخوردارند. همچنین این دانه ها دارای اسیدهای چرب اشباع نشده بسیاری هستند. 75 درصد از دانه های کنجد شامل چربی، پروتئین، کلسیم و 25 درصد باقی مانده آن شامل مواد معدنی، کربوهیدرات ها و فیبرها می باشد. علاوه بر اینها دانه های کنجد حاوی انواع ویتامین، منیزیم، روی، مس و فسفر هستند. (جهت خرید کنجد کلیک کنید)

در ادامه این مقاله قصد داریم به خواص کنجد و فرآورده های کنجدی برای تقویت قوای جنسی بپردازیم همچنین برای این امر به آموزش تهیه کردن تعدادی معجون خواهیم پرداخت؛ بنابراین برای بهره مندی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


ارده
:


ارده ترنگ یکی از محصولات پر خاصیت کنجدی می باشد که برای تهیه آن از کنجد آسیاب شده استفاده می شود. این فرآورده همانند دانه های کنجد دارای طبع گرم و خشک نیز می باشد که مصرف آن به تقویت و درمان قوای جنسی کمک بزرگی میکند.(پیشنهاد میشود مقاله ارده چیست را مطالعه کنید)






نحوه استفاده از ارده:


برای بهره مند شدن از خواص ارده تنها نیاز است هرهفته از آن در وعده صبحانه میل نمایید. همچنین می توانید آن را با شیره انگور ترنگ یا عسل طبیعی ترکیب کرده و استفاده نمایید.


معجون ارده ترنگ

ارده ترنگ، عسل، پودر بذر کتان، تخم آفتاب گردان، بادام، جوانه گندم و کنجد بوداده ترنگ از هرکدام به میزان ۱ قاشق چایخوری را درون ظرفی ریخته و با نصف موز و ۲۵۰ میلی لیتر شیره انگور ترنگ یا شیره بادام به خوبی مخلوط نمایید و میل کنید.


معجون جادویی ترنگ

معجون تقویت اسپرم مردان


در طب سنتی و مردمی، برخی معجون‌ها و راهکارهای خوراکی برای افزایش سرعت اسپرم پیشنهاد شده است. با این حال، مهم است بدانید که اثرات این مواد بر روی اسپرم و ناباروری همچنان موضوع تحقیقات علمی است و تأثیر آنها به صورت قطعی تأیید نشده است. همچنین، هرگونه تغییر در سرعت و کیفیت اسپرم باید تحت نظارت پزشک متخصص باشد.
در هر صورت، در زیر چند ماده غذایی و گیاهی که در برخی منابع به عنوان مواد خوراکی برای افزایش سرعت اسپرم ذکر شده‌اند را بررسی می‌کنیم:



زردچوبه:

زردچوبه ممکن است خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی داشته باشد که به سلامت سلول‌های بدن کمک کند. در برخی مطالعات، زردچوبه بهبود کیفیت اسپرم را نشان داده است. شما می‌توانید زردچوبه را به صورت پودر در غذاها و نوشیدنی‌های خود استفاده کنید.



مکمل‌های مختلف:

برخی مکمل‌ها مانند عصاره گیاهی ماکا، روغن ماهی و زینک به عنوان مواد مفید برای بهبود نسبت اسپرم معمولاً اشاره می‌شوند. اگر قصد مصرف هر گونه مکمل را دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و دستورات و راهنمایی‌های مربوطه را رعایت کنید.



تغذیه سالم:

رژیم غذایی سالم و متوازن می‌تواند به بهبود سلامت عمومی و سلامت اسپرم کمک کند. مطمئن شوید که تغذیه خود را با مقدار مناسبی از میوه‌ها، سبزیجات، محصولات غنی از پروتئین مانند ماهی، گوشت سفید و تخم مرغ، میوه‌ها و سبزیجات تازه، مغزها و دانه‌ها تنوع بخشید. همچنین، مصرف مقدار کافی آب و داشتن سبک زندگی فعال نیز مهم است.

مهمترین نکته این است که قبل از هر تغییر در رژیم غذایی یا مصرف مکمل‌ها، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. او می‌تواند براساس وضعیت شما و تاریخچه پزشکی، راهنماییمی‌کند و توصیه‌های مناسب را برای بهبود سرعت اسپرم به شما ارائه دهد.


 ۱ عدد موز را با یک چهارم انبه، ۱ قاشق ارده ترنگ، ۵۰ گرم شکلات تلخ (پیشنهاد ما استفاده از ارده شکلاتی ترنگ می باشد)، ۳ عدد گردو و ۳ عدد خرما و ۱ قاشق شیره انگور ترنگ درون ظرفی مخلوط و هر روز صبح بصورت ناشتا میل کنید.

معجون تقویت قوای جنسی


معجون تقویت کمر مردان

در طب سنتی و مردمی، برخی معجون‌ها و راهکارهای خوراکی برای تقویت عضلات کمر و پشتی مردان پیشنهاد شده‌اند. با این حال، باید توجه داشت که اثرات این مواد بر روی تقویت عضلات کمر هنوز موضوع تحقیقات علمی است و تأثیر آنها به صورت قطعی تأیید نشده است. همچنین، تمرین منظم، برنامه‌ریزی مناسب و تغذیه سالم از اهمیت بالایی برخوردارند در تقویت عضلات کمر و پشتی. در هر صورت، در زیر چند ماده غذایی و گیاهی که در برخی منابع به عنوان مواد خوراکی برای تقویت عضلات کمر ذکر شده‌اند را بررسی می‌کنیم:



پروتئین:

مصرف مقدار مناسبی پروتئین غذایی می‌تواند به تقویت عضلات کمک کند. منابع خوب پروتئین شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ، لوبیا، نخود و ماکارونی محصولات گندمی می‌باشند. مصرف مقدار مناسبی پروتئین در غذاهای خود را تأمین کنید.



گیاهان دارویی:

برخی گیاهان دارویی مانند زنجبیل، آناناس، گل راعی و رزماری به عنوان مواد خوراکی برای کاهش التهاب و تقویت عضلات پشتی اشاره شده‌اند. می‌توانید این گیاهان را در غذاهای خود یا به صورت چای مصرف کنید.



مکمل‌های مختلف:

برخی مکمل‌ها مانند پروتئین وی، کراتین و بتا-آلانین به عنوان مکمل‌های مفید برای تقویت عضلات پشتی اشاره می‌شوند. با این حال، قبل از مصرف هر گونه مکمل، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و دستورات و راهنمایی‌های مربوطه را رعایت کنید.

همچنین، بهتر است با مربی ورزشی یا کارشناس تغذیه مشورت کنید تا برنامه مناسبی برای تقویت عضلات کمر و پشتی شما تدوین کنند. آنها می‌توانند بر اساس وضعیت شما و هدف‌هایتان، تمرینات و رژیم غذایی مناسب را توصیه کنند.


۵۰ گرم گندم، ۵۰ گرم جو، ۵۰ گرم کنجد بوداده ترنگ و ۵۰ گرم نخود را با ۱ فنجان شیره انگور ترنگ باهم ترکیب و بو دهید و بصورت روزانه به میزان ۱ قاشق غذاخوری میل نمایید . (جهت خرید اینترنتی شیره انگور کلیک کنید)


معجون تقویت قوای جنسی ترنگ

 

معجون درمان کمبود منی و اسپرم


مغز بادام خام، مغز گردو، مغز فندوق، مغز پسته، بادام هندی، مغز چلغوز از هرکدام ۱۰۰ گرم را با ۵۰ گرم دارچین، ۲۵ گرم هل ساییده شده ترکیب و به همراه شیره انگور ترنگ یا عسل طبیعی و ارده ترنگ ترکیب و مصرف کنید از این معجون روزی ۳ قاشق غذاخوری استفاده نمایید.

معجون تقویت قوای جنسی ترنگ

کلام آخر

امیدواریم که مطالعه این مطلب علاوه بر آشنایی خوانندگان محترم با خواص کنجد و دانه های کنجدی توانسته باشد راه کارهای مناسبی به شما عزیزان در درمان ناتوانی های جنسی و یا تقویت قوای جنسی ارائه نماید.


شرکت طعم ماندگار ترنگ اردکان مفتخر است که با عرضه محصولات کنجدی با بالاترین کیفیت قدمی در جهت حفظ سلامتی و کمک به بهبود زندگی هم وطنان عزیز برداشته است.
شما عزیزان می توانید این محصولات را با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان از وبسایت ترنگ تهیه و استفاده نمایید.






شما را دعوت میکنیم تا قسمت دوم این مقاله را از اینجا مطالعه فرمایید.

معجون جادویی تقویت قوای جنسی | قسمت دوم

 


پکیج ویژه ترنگ 

پکیج ویژه ترنگ با ۳۵% تخفیف


پکیج ویژه ترنگ شامل محصولات زیر میباشد:


ارده ممتاز ۵۰۰ گرمی.......... ۱ عدد
روغن کنجد ۳۱۵ گرمی......... ۱ عدد
ارده شکلاتی ۴۰۰ گرمی........ ۱ عدد
کنجد بود داده ۱۰۰ گرمی ....... ۱ عدد
شیره انگور ۴۰۰ گرمی ........ ۱ عدد
حلوا شکری ۴۰۰ گرمی ........ ۱ عدد






تعداد نظرات : 0