لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با 11 خواص ارده و شیره انگور آشنا شوید

ارده و شیره هردو یک ماده مغذی و سرشار از خواص شگفت انگیز و فوق العاده هستند. بنابراین از هردوی آنها در طب سنتی برای درمان اکثر بیماری ها استفاده فراوانی می شود. در این مقاله قصد دارد شما را با خواص شگفت انگیز ارده و شیره آشنا کنیم ؛ پس با ما  همراه باشید.


ارده:


ارده نوعی ماده غذایی است که آن را از کنجد کوبیده شده و بدون هیچگونه ماده افزودنی (اعم از شیمیایی یا غیر شیمیایی) تهیه و تولید می کنند. این محصول می تواند به تنهایی یک ماده غذایی کامل و مقوی برای هروعده یا میان وعده خصوصا وعده صبحانه باشد.

خرید ارده ترنگ اردکان


شیره انگور:


شیره انگور از گذشته های دور تا کنون در بین مردم شناخته شده است. این نوع شیره خواص فراوانی دارد و از نظر طب سنتی دارای ارزش بسیاری است. میزان خواص و مواد مغذی موجود در شیره انگور تا حدود زیادی با انگور تازه برابر است. به همین دلیل این نوع ماده غذایی جزو پرکاربردترین محصولات بحساب می آید. مصرف یک قاشق غذاخوری آن می تواند انرژی از دست رفته بدن را برگرداند.



11 خواص ارده و شیره انگور:


1)  مصرف ارده و شیره برای درمان کم خونی بسیار موثر بوده و حافظه را التیام می دهد.
2)  به افراد لاغری که قصد دارند چاق شوند توصیه می کنیم از این ماده غذایی مقوی حتما مصرف کنند. زیرا ارده گرمی بخش است و می تواند رطوبت بدن را دفع کند.
3)  مصرف این ماده غذایی در درمان اختلالات کبدی و کلیوی بسیار مفید و کاربردی است.
4)  اگر دچار بیماری ارتروز هستید توصیه می کنیم حتما از مخلوط ارده با شیره انگور استفاده کنید.
5)  مصرف ارده و شیره موجب کاهش و از بین رفتن دردهای استخوانی ناشی از روماتیسم می شود.
6)  ارده و شیره باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند زیرا دارای ویتامین های A ، E و C هستند. همچنین از خاصیت آنتی اکسیدانی هم برخوردارند.
7) مصرف این ماده غذایی موثر در رشد کودکان و نوجوانان و موجب تقویت حافظه آنها می شود.
8)  افرادی که دارای پلاکت خون پایینی هستند حتما از این ماده غذایی مغذی مصرف کنند. زیرا مصرف آن باعث افزایش پلاکت خون می شود.
9)  مصرف ارده و شیره قوای جنسی را تقویت می کند و دیر هضم است.
10)  به بانوان توصیه می کنیم در دوران پریودی حتما از این ماده غذایی استفاده نمایید. زیرا طبع آن گرم است به همین دلیل درد را کاهش می دهد.
11)  ارده دارای طبع گرم و سرشار از خاصیت است به همین دلیل توصیه می کنیم در این ایامی که با ویروس کرونا مقابله می کنیم حتما از آن هفته ای 2 یا 3 بار مصرف کنید.

حلوا ارده ممتاز اردکان

کلام آخر


در مقاله فوق درمورد ارده و شیره انگور و خواص موجود در آنها توضیحاتی دادیم. امیدواریم که شما همراهان عزیز از مصرف این ماده غذایی مقوی و سرشار از انرژی قافل نشوید و آن را در سبد غذایی خود قرار دهید. خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.




روغن کنجد اردکان


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0