لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

یک راهکار طبیعی، کم هزینه و ساده جهت کاهش و تناسب اندام

اگر می خواهید با یکی از سریع ترین شیوه لاغری آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.
اگر شما در حال تلاش برای از کاهش وزن خود هستید، اضافه کردن روغن کنجد، ارده و حلوا ارده به رژیم غذایی می تواند کمک شایانی به شما کند.
شاید شنیده باشید که مصرف ارده باعث کاهش اشتها می شود. شما می وانید قبل از خوردن غذا 1 الی 2 قاشق ارده مصرف کنید خواهید دید که چگونه اشتهای شما کاهش می یابد.
کنجد به دلیل مواد مغذی موجود در آن باعث کاهش اشتها و در نهایت کاهش وزن شما میشود لذا مصرف فراورده های این دانه ی مغذی مانند روغن کنجد، حلوا ارده، کرم ارده و ارده نیز میتوانن تاثیر فوق العاده ای بر روی لاغری داشته باشد.

در ادامه شما را با 5 مزیت فوق العاده  فراورده های کنجدی( ارده، حلوا ارده و روغن کنجد) در کاهش وزن آشنا میکنیم.



روغن کنجد


حذف چربی های دور شکم

حذف چربی های دور شکم همراه با روغن کنجد


شما می توانید به راحتی با مصرف فراورده های کنجدی شکم خود را صاف کنید پس با خیال راحت شکم  بندهای لاغری خود را کنار بندازید و مصرف فراورده های کنجدی همچون ارده،حلوا ارده و روغن کنجد در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.
دانه های کنجد حاوی موادمواد مغذی مانند فیبر، پروتئین، روی، منیزیم، کلسیم، ویتامین E ضروری هستند که به طور رایج به کاهش وزن شما کمک میکند.
علاوه بر این، دانه های کنجد سرشار از اسیدهای آمینه قوی(تریپتوفان و پلی فنول های چربی سوز مانند سزامین و سسامول) می باشند که میتوانند به کاهش وزن و کالری روزانه شما کمک کند. به همین دلیل است که میتواند چربی شکم را به نحو موثری از بین ببرد.


ارده یزد

  کاهش اشتهاکاهش اشتها

دانه های کنجد به دلیل فیبر بالای کنجد همراه با مواد معدنی آن می تواند به بهبود روند هضم و افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. همچنین غذاهای غنی از فیبر شما را برای مدت طولانی تر از همیشه سیر نگه می دارند، زیرا زمان زیادی برای هضم طول می کشد، و این باعث می شود اشتهای کمتری برای صرف دوباره غذا داشته باشید.
...جالب است بدانید هر 100 گرم دانه کنجد حاوی حدود 8 گرم فیبر است


حفظ ساختار ماهیچه ای اندام


دانه های کنجد یک منبع عالی از پروتئین طبیعی هستند که باعث افزایش متابولیسم بدن را افزایش می دهد و گرسنگی را کاهش می دهد و از این طریق اجتناب از مصرف بیش از حد کالری و کاهش وزن شما کمک میکند. بدین طریق چربی های بدن را میتوان آب کرد و ماهیچه های اندام را نگه دارید دانه های کنجد حاوی پروتئین می تواند به شما کمک کند چربی را از دست بدهید، اما ماهیچه ها را حفظ کنید.

کاهش وزن

افزایش سوخت و ساز:


دانه¬های کنجد حاوی مواد شیمیایی معروف به لیگانها هستند که به شما کمک می¬کنند تا بتوانید چربی بیشتری بسوزانید زیرا باعث آزاد شدن بیشتر آنزیمهای کبدی چربی می شود.
تحقیقات نشان می دهد که این لیگان¬ها می¬توانند از تشکیل و جذب کلسترول و کاهش متابولیسم چربی جلوگیری کند.

استحکام استخوان بندی:


دانه های کنجد یک منبع عالی از کلسیم هستند که نه تنها باعث افزایش سلامتی استخوان می شود بلکه باعث کاهش وزن نیز می شود. علاوه بر این، آنتی اکسیدان ها در دانه های کنجد وجود دارد به محافظت از سلول ها و از بین بردن سم های بدن کمک میکنند.
یک قاشق غذاخوری دانه های کنجد حاوی 88 میلی گرم کلسیم میباشد

استحکام استخوان بندی

طبق مطالعه ای هر قاشق غذاخوری از روغن کنجد حاوی 120 کالری است که میتواند حدود 14 گرم از چربی را بسوزاند و افرادی که روزانه حدود 2.6 قاشق غذاخوری روغن کنجد مصرف کنند وزن قابل توجهی را از دست خواهند داد.،

...با مصرف روغن کنجد به راحتی چربی های اضافه خود را آب کرده و زیبایی اندام خود لذت ببرید


حلوا ارده

تعداد نظرات : 0