لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان یبوست با مصرف شیره انگور

شیره انگور، یبوست را که ام الامراض است از بین میبرد و به همین خاطر از دیرباز عنوان شده است که شیره انگور و یبوست با هم در رابطه هستند. خواص شیره انگور برای یبوست بسیار مفید است از این رو توصیه میشود که افراد مبتلا به یبوست شیره انگوری را استفاده نمایند که متشکل از هم انگور ترش باشد و هم شیرین. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.


گام اول:


برای تاثیر حداکثر ارتباط شیره انگور و یبوست بهتر است به مراکز معتبری که انگور ترش را به همراه انگور شیرین به شیره تبدیل میکنند مراجعه نمایید. پس از استفاده از شیره انگور برای یبوست، در طول روز، هرازگاهی شکم خود را با دستانتان ماساژ دهید.
توصیه میشود برای تخلیه سریع­تر مدفوع شیره انگور را با گلاب تازه مخلوط نمایید و سپس میل کنید. همچنین میتوانید تمر هندی را بر روی اجاق جوشانده و یا آلوی تازه را اگر در دسترس نبود خشک هم میتواند باشد. پخته و با شیره انگور مخلوط نمایید.
یبوست به این دلیل رخ میدهد که کولون موجود در روده بزرگ آب غذا را از میزان معمول خود بیشتر جذب نموده است و به همین دلیل مدفوع بسیار سخت میشود. لذا در این مورد خواص شیره انگور برای یبوست میتواند به عنوان روان کننده عمل نماید.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


گام دوم:


گام دوم برای استفاده از شیره انگور برای یبوست این است که، انگور را با میوه های دیگری مثل توت فرنگی، پرتقال و یا گیلاس مصرف کنید. معمولا چون در تمام فصول میوه انگور در دسترس نیست، دسترسی به شیره انگور هم می­تواند راحت­تر باشد هم به مراتب تاثیر بیشتری داشته باشد.
مصرف شیره انگور یک ماه تا دو ماه باید دوام داشته باشد و پس از آن که روند کاری روده مرتب شد می­توانید یک وعده غذایی نان گندم با پیاز در طول روز مصرف نمایید.
با توجه به پیوند شیره انگور و یبوست به بیان گام آخر درمان می­پردازیم. گام بعدی در جهت کمک رسانی شیره انگور برای یبوست، مربوط به بیمارانی است که مبتلا به یبوست به طور دائم هستند.
در اینجا لازم است که شیره انگور را با میوه­های دیگری مصرف کنند و شش روز به طور مداوم این رژیم را انجام دهند و پس از شش روز سوپ گندم و نان استفاده نمایند.


کلام آخر:


در دنیای امروز که گسترش زندگی ماشینی و به طور جدیدتر کرونا افراد را مجبور به بی تحرکی نموده شیره انگور و یبوست اهمیت یافته است. ما در این مطلب سعی کردیم به طور جامع به بیان فواید شیره انگور برای یبوست بپردازیم اما در نهایت این شما هستید که انتخاب می­کنید یبوست را با شیره انگور درمان کنید یا با داروهای شیمیایی.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص درمانی و غذایی ارده دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0