لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

کدام نوع از روغن کنجد مناسب مصرف است؟

احتمالا تا حالا این سوال برای شما ایجاد شده باشد که منظور کدام یک از انواع روغن کنجد مناسب مصرف است. در پاسخ باید گفت که مشخصا منظور روغن کنجدی است که سالم و طبیعی باشد تا بتوان از خواص آن بهره مند شود. خب در میان انواع روغن کنجد کدام یک بالاترین خواص را دارد؟(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


مشخص است که روغن کنجد بکر بالاترین خاصیت کنجد را در خود دارد و طبیعتا استفاده از آن باعث بهره مندی از آن خواص می شود.
لازم است بدانید که به صورت کلی دو نوع روغن کنجد وجود دارد. روغن کنجد بکر (بودار) که از نامش مشخص است که بکر است. به دلیل بکر و دست نخورده بودن این روغن است که همچنان بوی کنجد در آن وجود دارد و از این جهت به آن روغن کنجد بودار هم گفته می شود. فرآیند استخراج این نوع از روغن کنجد به صورتی است که باعث می شود هم بو و هم خواص کنجد در روغن حفظ شود.
روغن کنجد تصفیه شده (بی بو) نوع دیگر روغن کنجد است که کاملا مخالف روغن کنجد بکر است. یعنی هم بو و مزه کنجد از آن گرفته شده و هم خواص کنجد در آن از بین رفته است. از این جهت به آن روغن کنجد بی بو هم گفته می شود. در فرآیند استحصال روغن عملیاتی انجام می شود که نتیجه آن از بین رفتن بو و خواص روغن است.
اما روغن کنجد تصفیه شده به دلیل این طی فرآیند تصفیه روغن هم بو و مزه و هم خواص روغن گرفته می شود استفاده از این نوع روغن خواص زیادی را نصیب شما نمی کند. پس نتیجه گیری می کنیم که منظور از روغن کنجد استفاده از روغن کنجد بکر است. چون هم خواص کنجد به صورت کامل در آن وجود دارد و هم استفاده در فرآیند روغن گیری از روش های ناسالم و شیمیایی استفاده نشده است.
در پایان به شما توصیه می شود برای حفظ سلامتی و درمان بیماری ها و همچنین جهت بهره مندی از خواص روغن کنجد استفاده از این روغن فوق العاده را در برنامه غذایی خود قرار دهید. شرکت داتام تلاش می کند از بهترین و مرغوب ترین دانه های کنجد باکیفیت ترین روغن کنجد را برای شما تولید کند. در صورت تمایل می توانید از طریق بخش محصولات از انواع محصولات روغنی داتام مطلع شده و پس از خرید اینترنتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با غذاهایی که با استفاده از ارده میتوان پخت دیدن کنید.





خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0