لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهداشت دهان و دندان با مصرف روغن کنجد

یکی از بهترین روغن های گیاهی که سرشار از خواص ارزشمندی می باشد، روغن کنجد است. این روغن معجزه آسا، از دانه های طلایی کنجد گرفته می شود. روغن کنجد به دلیل اینکه سرشار از املاح فراوانی می باشد، مصرف آن می تواند کمبود های بدن را جبران نماید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعات مفیدی در زمینه ی حفظ سلامت دهان و دندان با مصرف روغن کنجد، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


تاثیر شگفت انگیز روغن کنجد :


یکی از مهمترین تاثیرات مثبت روغن کنجد، حفظ درخشندگی و سلامت دندان ها است. از آنجایی که روغن کنجد سرشار از املاحی همچون ویتامین E ، اسیدهای چرب اشباع نشده و خواص آنتی اکسیدانی است، موجب شده است ، یکی از ماده مغذی تاثیر گذار برای سلامت دندان ها محسوب شود. بهتراست بدانید روغن کنجد، علاوه بر حفظ سلامت دندان ها، در زمینه ی حفظ سلامت پوست و مو نیز تاثیر شگفت انگیزی دارد.روغن کنجد به دلیل اینکه از خواص آنتی باکتریال زیادی برخوردار است، موجب پیشگیری از رشد میکروب در دهان شده و از آسیب دیدن دندان ها جلوگیری می نماید. همچنین افرادی که از بوی بد دهان رنج میبرند، مصرف روغن کنجد نوعی راه حل برای درمان آن ها بوده و موجب خوشبو شدن دهان آن ها می گردد. این روغن معجزه آسا، موجب تقویت مینای دندان ها شده و باعث پیشگیری از آسیب دیدن آن می شود. افرادی که قصد دارند میکروب های دهان خود را از بین ببرند، استفاده از روغن کنجد بهترین گزینه است. روغن کنجد در حفظ رطوبت پوست لب های شما نقش موثری داشته و از ترک خوردن یا خشک شدن آن جلوگیری می نماید.(جهت خرید اینترنتی روغن کنجد کلیک کنید)


طریقه مصرف روغن کنجد جهت حفظ سلامت دندان ها :


ابتدا دندان های خود را مسواک زده و کاملا بشوئید. سپس یک قاشق غذاخوری روغن کنجد سرد را در دهان خود ریخته و به مدت 5 الی 10 دقیقه داخل دهان بچرخانید. پس از گذشت 10 دقیقه، دهان خود را آبکشی نمائید. بهتر است حدود 5 الی 10 روز این عمل را انجام دهید تا اثرات معجزه انگیز آن را ببینید. همچنین پس از گذر 10 روز، هر هفته حدود 5 بار این عمل را انجام دهید؛ زیرا این عمل موجب می شود در طول عمر خود، از دندان های سالمی برخوردار باشید و هیچگاه سراغ دندان مصنوعی نروید.

کلام آخر:


استفاده از روغن کنجد به منظور شست و شوی دهان، موجب افزایش استحکام دندان های شما شده و در حفظ درخشندگی آن نقش مفیدی را ایفا می نماید. روغن کنجد به دلیل اینکه از خاصیت ضد التهابی برخوردار است، موجب دفع التهاب های دهان شما می شود. بهتر است به منظور حفظ سلامت دندان های خود، علاوه بر استفاده از مسواک و خمیر دندان، روغن کنجد را نیز در کنار آن ها قرار دهید. البته لازم به ذکر است شرط برخورداری از خواص ارزشمند روغن کنجد، استفاده از نوع مرغوب آن است. پیشنهاد ما به شما به منظورخرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی حفظ سلامت دندان ها با روغن کنجد بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ دراختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.


 پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص مصرف حلواارده در بارداری  دیدن کنید


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0