لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

روش نگهداری صحیح ارده کنجدی

یکی از بهترین عصاره های کنجدی که سرشار از خواص بوده و در تامین کمبود های املاحی بدن نقش مفیدی را ایفا می نماید، ارده کنجدی است. این عصاره ی طبیعی، نوعی ماده مغذی محسوب میگردد که در مناطق مختلف کشور با آب و هوای متفاوت یافت می شود. جالب است بدانید تقریبا نیمی از افراد، تنها از آن به عنوان وعده ی صبحانه یا عصرانه ی خود، مورد مصرف قرار می دهند. اما برخی از آن ها هنگام تهیه ی ارده کنجدی ، اقدام به خرید مقدار زیادی از آن می نمایند که مدت زمانی طولانی بتوانند از آن استفاده نمایند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی نگهداری صحیح ارده کنجدی در اختیار شما قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

آشنایی با ارده کنجدی:


یکی از ماده های غذایی که در تمام فصل های سال قابل مصرف بوده و موعد خاصی برای مصرف آن وجود ندارد، ارده کنجدی است. این عصاره ی طبیعی با انواع آب و هوای متفاوت در نقاط مختلف جهان سازگار بوده و تمامی افراد در هر قسمتی از کره ی زمین که باشند، میتوانند از آن استفاده نمایند. متاسفانه اغلب مردم براساس تصور اینکه ارده کنجدی فاسد نمیشود میزان زیادی از آن را تهیه می نمایند تا بتوانند در طول سال از آن مصرف کنند. اما بهتر است بدانید این تصور کاملا اشتباه است و ارده کنجدی مانند دیگر مواد غذایی، بر اثر رطوب، مکان نامناسب، هوای گرم و.....فاسد می گردد.(جهت خرید ارده کلیک کنید)



بهترین مکان جهت نگهداری از ارده کنجدی:


بهترین مکان برای نگهداری ارده، فضایی فاقد رطوبت است: زیرا رطوبت طعم ارده کنجدی را تغییر داده و از طول عمر آن می کاهد. در نتیجه ارده شما زودتر از تاریخ انقضای خود فاسد میگردد. لازم است بدانید نگهداری این عصاره ی کنجدی در یخچال موجب سفتی آن می شود. پس توصیه ما به افرادی که علاقه خاصی به مصرف ارده ی سفت ندارند، این است که از نگهداری آن در یخچال اجتناب نمایند.
مدت نگهداری ارده کنجدی چقدر است؟
از آنجایی که ارده ی کنجدی طبیعی فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می باشد، نمیتوان در طول سال از آن نگهداری کرد. میزان نگهداری آن حداقل 5 الی 6 ماه در سال می باشد. همچنین بهتر است بدانید ارده های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده در مواد اولیه ی تولید آن ها، دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند: از این رو بهتر است در صورتی که قصد خرید اینگونه ارده ها را دارید، هنگام خرید به تاریخ های مربوطه که روی آن ها درج شده است، دقت کنید.(جهت خرید حلواارده کلیک کنید)

کلام آخر:


هنگامی که قصد تهیه ی ارده ی طبیعی را دارید و میخواهید حداقل 6 ماه از آن مصرف نمائید، بهتر است اول فصل پائیز اقدام به خرید آن کنید: زیرا ارده کنجدی از طبع گرمی برخوردار می باشد. از این رو مصرف آن در فصل سرد سال، موجب پیشگیری از ایجاد انواع بیماری ویروسی و واگیردار همچون آنفولانزا، سرماخوردگی و .... میگردد. همچنین جایگزین کردن آن به عنوان وعده ی صبحانه به همراه عسل طبیعی، کمبود مواد معدنی بدن را تامین کرده و در زمینه ی درمان و کاهش روند اغلب بیماری ها در بدن، نقش مفیدی را ایفا می نماید. پیشنهاد ما به شما برای خرید ارده ی کنجدی مرغوب، مراجعه به فروشگاه های معتبر در مناطق کشور است. همچنین میتوانید با استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ، طعم یک ارده ی ارگانیک و اعلا را که در مناطق کویری شهر یزد تولید شده است ، تجربه نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی نگهداری صحیح ارده کنجدی و مکان مناسب جهت نگهداری از آن، در اختیار شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، مقالات منتشر شده ی بعدی را با کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله حلواشکری مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ دیدن کنید.




خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0