لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با ویتامین های ارده کنجدی

در فصل های سرد سال به دلیل هوای سرد و مرطوب، اغلب بیماری های ویروسی و واگیردار رشد یافته و میزان سرایت آن ها افزایش می یابد. از مهمترین بیماری های ویروسی که میزان سرایت بیشتری نسبت به اغلب بیماری های واگیر دار دارند، می توان به آنفولانزا و سرماخوردگی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است به تازگی ویروسی جدیدی به نام کرونا به جمع این ویروس ها اضافه شده است که مشابه آن ها، از میزان سرایت بالایی برخوردار می باشد. برنامه غذایی، نقش مهمی در پیشگیری از شکل گیری این ویروس ها در بدن دارد. یکی از بهترین مواد غذایی که مصرف آن در همه ی فصل های سال به ویژه فصل زمستان و پائیز توصیه می گردد، ارده ی کنجدی است. این فرآورده ی کنجدی به دلیل طبع گرمی که دارد، نوعی داروی شفا بخش برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی و واگیردار محسوب می شود.(جهت خرید ارده کلیک کنید) اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با ویتامین های موجود در محصول کنجدی ارده در اختیار شما قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


خواص شگفت انگیز ارده:


ارده، سرشار از ویتامین های مفید برای بدن می باشد. از این رو مصرف آن، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. همچنین برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های ویروسی موثر واقع شده است. در ادامه به معرفی ویتامین های موجود در ارده که موجب تقویت و افزایش عمکلرد سیستم ایمنی بدن می شود، می پردازیم.


انواع ویتامین موجود در ارده:


ویتامین : C


ویتامین C نقش موثری در حفظ سیستم ایمنی بدن و تقویت عملکرد آن دارد. محصول کنجدی ارده سرشار از ویتامین C می باشد؛ از این رو مصرف آن در فصل سرد سال برای درمان و کاهش روند بیماری های ویروسی همچون آنفولانزا، مفید واقع شده است.


ویتامین B :


ویتامین های گروه B مانند ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی میگردند. تقریبا نیمی از افراد هنگام مریضی، دچار ضعف اعصاب می شوند؛ از این رو مصرف مواد غذایی که سرشار از ویتامین B می باشد، برای تقویت سیستم عصبی و حفظ اعصاب موثر است. از آنجایی که فراورده ی کنجدی ارده دارای ویتامین B بالایی می باشد، نقش موثری در این زمینه ایفا می نماید. همچنین برای حفظ سلامت پوست و مو و تقویت ماهیچه های بدن مفید است. جایگذاری ارده کنجدی در برنامه غذایی روزانه، موجب کاهش اضطراب، استرس و پیشگیری از افسردگی می گردد.


ویتامین E :


یکی دیگر از ویتامین های مهم محصول کنجدی ارده، ویتامین E است. از این رو مصرف آن، موجب تامین این ویتامین مهم در بدن می گردد. نقش مهم ویتامین E در بدن، حفاظت از سلول ها در مبارزه با انواع ویروس های مختلف است. همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، موجب پیشگیری از مبتلا شدن به انواع سرطان ها می شود.


ویتامین D :


ارده، یکی از مواد غذایی به شمار می رود که دارای ویتامین D بالایی میباشد. ویتامین D باعث تحریک سیستم ایمنی بدن می شود. جالب است بدانید سیستم ایمنی با تحریک شدن، تقویت شده و عملکرد بهتری را پیدا می کند. علاوه بر آن، ویتامینD برای رشد و تقویت استخوان ها و همچنین پیشگیری از بیماری های مفاصلی مفید واقع شده است. بنابراین مصرف محصول کنجدی ارده، می تواند موجب تامین کمبود این ویتامین مهم شده و بدن را از خواص ارزشمند آن برخوردار سازد.


کلام آخر:


ارده، از ویتامین های مختلفی برخوردار است. از این رو قرار دادن آن در وعده های مختلف غذایی، می تواند موجب تامین کمبود انواع ویتامین ها در بدن گردد. البته شرط برخورداری از ویتامین های موجود در آن ، مصرف ارده ی طبیعی و مرغوب است. پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن محصول کنجدی ارده ، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی ویتامین های موجود در فراورده ی کنجدی ارده، برای شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله حلواارده، بهترین و سالم ترین نوع تنقلات دیدن کنید.




خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 



تعداد نظرات : 0