لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

موهایی زیبا و درخشان با محصولات کنجدی!!

مو جزء مهم ترین عوامل تعیین کننده در زیبایی همه افراد است و فرقی نمی کند که خانم یا آقا باشید. شما بانوان و آقایان عزیز می توانید با داشتن موهایی خوش فرم و سالم، ظاهری زیبا و دل نشین داشته باشید. با این وجود اکثر شما عزیزان از برخی مشکلات مو نظیر ریزش مو، شوره سر، خشکی پوست سر و... رنج می برید و برای برطرف کردن آن سراغ موادها و شامپوهای شیمیایی میروید. اما باید بدانید که این امر نه تنها مشکل شما را برطرف نمی کند بلکه موجب تشدید آن نیز می شود.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)
شما می توانید با انتخاب یک برنامه غذایی مناسب و کمی رسیدگی به موهای خود از آنها در برابر چنین عواملی مراقبت نمایید. مصرف دانه های کنجد و دیگر فرآورده آن مثل روغن کنجد می تواند در سلامت موهای سر تاثیر بسزایی از خود به جا بگذارد.
اکنون در این مقاله قصد داریم درمورد خواص فرآورده های کنجدی برای پوست و موی سر توضیح دهیم تا در این زمینه به شما همراهان عزیز کمکی کرده باشیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


روغن کنجد


همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین دلایل ریزش موی سر، کمبود آهن است. محصولات کنجدی همچون روغن کنجد حاوی میزان بسیاری آهن، کلسیم، روی و ... می باشد که شما عزیزان برای بهره مند شدن از خواص آن علاوه بر اینکه می توانید این روغن بینظیر را جایگزین دیگر روغن های مصرفی نمایید نیاز است هفته ای دو بار قبل از حمام پوست سر خود را با این روغن فوق العاده ماساژ دهید.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


روغن ارده


ارده و روغن موجود در آن دارای خاصیت آروماتیکی می باشد که این خاصیت در رفع آلودگی شپش مو تاثیر بسزایی دارد. همچنین از روغن ارده می توانید برای رفع شوره مو و التهابات پوستی سر نیز استفاده نمایید. علاوه بر نکات گفته شده این روغن دارای خاصیت تغذیه کنندگی است که مصرف آن از ریزش مو جلوگیری کرده و به درخشان کردن آنها کمک می کند.(جهت خرید ارده کلیک کنید)


حلواارده و حلواشکری


کنجد و تمامی محصولات تولید شده از آن همچون حلواشکری از چربی امگا 3 ، 6 و 9 بسیاری برخوردارندکه این امر علاوه بر سهولت در ریشه مو و کامل کردن عمل تغذیه مو موجب بهبود جریان خون در پوست سر نیز می شود. به همین دلیل مصرف آنها موجب جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد آنها می گردد. به این منظور نیاز است از این فرآورده روزانه در یکی از وعده یا میان وعده های غذایی خود به ویژه وعده صبحانه استفاده نمایید.(جهت خرید حلواارده و خرید حلواشکری کلیک کنید)


کلام آخر
مو نقش مهمی در زیبایی چهره ی شما دارد و برای سلامت آن باید علاوه بر استفاده از مواد شوینده مناسب، از تغذیه ای استفاده نمایید که برای رشد و سلامت آن موثر باشد. به همین دلیل ما مقاله فوق را در زمینه خواص محصولات کنجدی برای رشد، تقویت و سلامت مو تهیه کرده ایم. امیدواریم که مورد مطالعه، توجه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت ترنگ با ما در میان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم مطالب با ارزش تری را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص شیره انگور برای سلامتی کودکان دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0