لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص و فواید شگفت انگیز شیره انگور برای کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان در رده سني قرار دارند كه موسوم به سن رشد مي باشد به همین جهت بدن آنها به مواد مغذی بیشتری نسبت به ساير رده هاي سني نیاز دارد.خرید شیره انگور و مصرف آن  برای کودکان و نوجوانان، علاوه بر تامین کالری مورد نياز بدن، موجب تامین برخی دیگر از مواد مورد نیاز برای رشد نیز می شود. به همین دلیل به والدین توصیه می شود در رژیم غذایی کودکان و نوجوانان خود از مصرف شیره انگور غافل نشوند.
درمقاله زیر قصد داریم اينكه که چرا مصرف شیره انگور برای کودکان و نوجوانان امری حیاتی و ضروری می باشد ببردازيم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

خواص شیره انگور برای کودکان و نوجوانان:


1- مصرف شیره انگور در سن رشد


کودکان با مصرف شیره انگور، مواد موردنیاز بدن خود را برای رشد بیشتر فراهم می کنند. همچنین مصرف شیره انگور باعث می شود بدن آنها با کمبود پروتئین و مواد معدنی مواجه نشود.
متاسفانه اکثر دختران نوجوان با کمبود آهن مواجه هستند که این امر علاوه بر ریزش مو، موجب پرخاشگری و عصبانیت زودهنگام در آنها می شود. شیره انگور حاوی میزان بسیار زیادی کلسیم و منیزیم می باشد به همین دلیل می تواند کمک شایاني به دختران نوجوان نمايد.(جهت خرید اینترنتی شیره انگور کلیک کنید)


2- مصرف شیره انگور برای بهبود سیستم قلبی و عروقی در کودکان


مصرف میوه و شیره انگور توسط کودکان موجب بهبود سیستم قلبی و عروقی در آنها می شود. همچنین مصرف این محصول توسط کودکان موجب افزایش هموگلوبین و سلول های قرمز خون آنها خواهد شد.
علاوه بر نکات گفته شده انگور و شیره انگور حاوی میزان بسیاری عنصر پتانسیم می باشد به اینصورت که یک خوشه کوچک انگور و یا 1 قاشق چایخوری شیره انگور حدود 288 میلی گرم از این عنصر را برای بدن کودکان تامین می کند.


3- مصرف شیره انگور برای تنظیم ضربان قلب در کودکان


پتانسیم موجود در شیره انگور باعث تنظیم ضربان قلب، بهبود سیستم هضم و جذب بدن می گردد.


4- مصرف شیره انگور برای هضم آسان در کودکان


میوه و شیره انگور با تنظیم میزان اسیدیته معده در کوکان موجب هضم آسان و بهتری می شود.(برای خرید آنلاین شیره انگور کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق درمورد خواص شیره انگور براي کودکان و نوجوانان توضیحاتی دادیم و توصیه ما به شما والدین عزیز این است که از مصرف شیره انگور براي فرزندان خود در تمام سنین غافل نشوید. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت ترنگ، با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم با توجه به آنها خدمات بهتر و مفید تری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دهیم.




خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0