لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف حلوا ارده وسواس فکری خود را درمان کنید

حلواارده یک ماده بسیار مفید جهت رفع وسواس و درمان آن میباشد.حلواارده فراورده ای مغذی از کنجد و مواد شیرین کننده میباشد و سرشار از مواد معدنی لازم بدن میباشد.حلواارده حاوی ویتامین A ویتامین B  ، پروتئین، سدیم، فسفر،پتاسیم، منیزیم، روی، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، گلوکز و... است.

یکی از خواص مفیدی که حلواارده دارد، درمان وسواس فکری میباشد. بخش عمده از حلواارده از دانه های کنجد تشکیل شده است کنجد خواص بی شماری دارد یکیاز مهم ترین خواص کنجد، بهبود عملکرد مغز و سلامت آن می باشد.
کنجد موجود در حلواارده غنی از کربوهیدرات می باشد و کربوهیدرات یکی از عناصر مهم جهت جذب مواد مغذی لازم مغز می شود و از این جهت عملکرد مغز را بهبودمی دهد.
در مواقع وسواس فکری ناشی از عملکرد نادرست مغز میباشد و زمانی مغز به درستی کار نکرد مغز هشدار هایی به شما می دهد که شخص را دچار احساس خطر می کند و تلاش میکند از این اضطراب و استرس و خطر فرار کند.
بخش عمده ای از درمان وسواس فکری به درمان رفتار و افکار شخص بر می گردد اما تغذیه مناسب و رسیدن انواع مواد مغذی لازم مغز بخش دیگری از درمان اختلال وسواس فکری می باشد.
مصرف کنجد کنجد و فراورده های آن مانند ارده، روغن کنجد و حلواارده، مواد مغذی لازم را برای مغز تامین می کند حلواارده به دلیل داشتن کربوهیدرات لازم بهترین ماده غذایی جهت مصرف افراد مبتلا وسواس فکری میباشد
همانطور که گفته شد کربوهیدرات یکی از عناصر مهم سلامت مغز میباشد سپس جهت درمان وسواس فکری خود مصرف حلواارده را فراموش نکنید.

 ممنون از توجه شما، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

حلوااردهپیشنهاد میکنیم از مقاله های زیر دیدن فرمایید:

همه چیز درباره ارده و خواص آن

همه چیز درباره حلوا ارده -خصوصیت حلوا ارده مرغوب و مضرات و شرایط نگهداری آن

معجزه ای به نام روغن کنجد-خواص غذایی و درمانی آن

تعداد نظرات : 0